Smoothie bowl z bananem, bananowymi chipsami, czereśniami koktajlowymi i wiórkami kokosowymi

Data dodania: 2019-03-01

Pożywne i zdrowe śniadanie to podstawa dobrego samopoczucia przez resztę dnia. Smoothie bowl na bazie bananów i otrębów owsianych, wzbogaconych czereśniami i wiórkami kokosowymi to sposób na dawkę energii w lekkim i przepysznym wydaniu.

 

Składniki (2-3 porcje):

· chipsy bananowe Kresto

· czereśnie koktajlowe Il Conte Di Roma

· wiórki kokosowe Kresto

· 1 świeży, dojrzały banan

· 1 szklanka jagód (mogą być mrożone, wcześniej nie trzeba ich rozmrażać)

· 400 ml jogurtu greckiego

· 4 łyżki bardzo drobnych otrębów owsianych

· miód (opcjonalnie)

 

Wykonanie:

 

1. Jogurt blendujemy wraz z jagodami oraz 1/2 soku spod czereśni. Jeżeli smoothie wymaga według Ciebie dosłodzenia, to dosładzamy je miodem. Dodajemy otręby i dokładnie mieszamy.

2. Banana kroimy w plasterki.

3. Wykładamy smoothie do miseczek, układamy na nich banany oraz chipsy bananowe, czereśnie i wiórki kokosowe.

4. Smoothie na śniadanie możemy przygotować wieczorem, przykryć miseczki folią spożywczą i rano na 15 minut przez spożyciem wyciągnąć, aby zawartość się ogrzała.

Podziel się na:

Najpopularniejsze: